Jun 23, 2008

Sambut Besday....



Yuhuuuuuuu...Selamat Pg semue...erkkk mcm mendung jer pg ne..balik tido bgus banget!!!!Jemaat mlm ari tu akhirnyer kami menyambut besday En Ali itew.Tp x syok sgt sbb cume kami berlime je yg sambut.Tp best abg ali banjer ktorg pizza yg baru tu...lepas makan kek makan pizza lak..fuiyyyoooo!!!!tp kan pizza baru tu bese2 je xde la syok sgt pun..ptg ne myb abg ali banjer KFC plak sebab si hawa xde mase ktorg sambut ari tu.kt atas tu imawari sertakan pic2 mase event tu~event la sgt~!!!!Oh ya!gmbr pizza terlupe nak snap sbb msg2 terlalu ghairah nak nikmati pizza itew....

2 comments:

Hati Ema said...

Kat kek tu tulis '4'...
4 tahun ka?
hehehehe

ima said...

erkkkkk...~4 tutttt~...ekekekke!!!!