May 12, 2009

~tayang perut~

yer dh lama kan x tepek gmbr empunya blog ne...gmbr pun mcm ntah ape2..huhuhu..perut mcm x bpe nmpk tp dh gedik nak pakai baju peknen sbb baju kurung semue dh ala2 sempit..


note : sile abaikan pemandangan di belakang saya itu..hahahaha

16 comments:

zulsa said...

Selamat nak jadi ibu .............ima

Ima said...

huhuhu..mekasih yam...

:: HUSNA :: said...

time ngandung 1 pengalamn yg menyeronokkan..

Ima said...

aha husna...wlpn still mabok wlpn dh nak masuk 5 bulan tp ttp rase sonok..lagik2 bile time die gerak2..huhuhu

aNnAsUeJiE said...

apakah maksud abaikan pemandangan dblkg itu? sayakah? nmpk sekerat sajo! haha!
*smbl menaip,smbl mendukung budak yg demam ini smbl die membuat latihan bubbling! habis bsh bahuku! haihhh!

@}--niEra-- said...

tahniahhh

Yanie said...

x lame lg nk jd ibu ye...congrates...

Ima said...

~niera, mekasih

~yanie, mekasih jugak

afsal_8281 said...

ima...
ala la tomeinye ko makin jadi2
ye time peknen ni...

eiii tak sabo nak nengok anak ko ima...terkenang blik kenangan aku dok numpang umah ko dulu kan...

emm semua tu memori je...rinduuuuu

Ima said...

ala sal dtg la bwh ain...xpe duk tido umh aku xde hal la...

Ima said...

~jie, aha kamula yg saya maksudkan siap buat peace kan?hahahaha

puterikurekure said...

kite tak boleh pakai suar dah skang ni. suar pregant plak ada 1 je. huhuhu.

oh. kite tak rasa pon gerak2 tu lagi.
(adakah kerana aku banyak lemak? huhuhuhu)

nurulzia said...

u,perut u dah nampak la kirenye tu..i ni nampak skit je..huhuhu...oh ya..i put ur link..hope dun mind ya..i suke baca blog org pregnant ni...bole share2 infos..

Ima said...

putri kure - kure2, ima mggu lepas baru membeli belah baju2 peknen..sbb baju dh x bpe muat dan selesa...huhuhu

nurulazia - tq ek nurul ti ima link blog jugak...skrg ne sibuk2 skit tp mcm nak menulis pasal peknen2 ne...sonok

norash said...

tomeykan..org pegnant nih..dah scan ke...

Ima said...

blum lagik la norash...ingt bulan depan..berdebar nak scan ne..hahaha