Jun 18, 2009

Di Luar Sana

"Ada yang suka mencari apa yang di luar sana,
Sedangkan apa yang di depan matalebih dari apa yang dicari,
Ada yang suka mengejar apa yang berada di luar sana,
Sedangkan apa yang di depan mata lebih memerlukan,
Mungkin kerana di luar sana lebih membahagiakan,
Daripada yang di depan mata cuba memberi kebahagiaan....."

9 comments:

jebat_durhaka said...

sedih betul posting posting ko akhir akhir ni ima....org peknen memang cepat terasa walau ngan menda menda kecik sekali pon, sabaq na...

E-RA said...

alahai adikku.. since peknen ni mendayu2 la plak...

~Firsya~ said...

ermm,tue sume lumrah dunia...kdg2x,kite juga perlu menceriakan yg depan mate tue...anjakan paradigma itu perlu

Ima said...

jebat - sedih ke?huhuhu...mungkin jugak aku kesedihan..tp xde sape yg tau..uwaaaa....tp xpe utk bb, aku akan cube tabahkan ati...

e-ra - sam, aku tgh dok asah bakat jdk sasterawan ne..hahaha

aNnAsUeJiE said...

'im hepi im relax,im hepi im relax'! ahahaha!
jgn biarkan diri anda diselubungi dgn bende2 yg tak mendatangkan faedah! ngabihkan boreh yo! ;p

Ima said...

hahaha,,kak jie..i'm hepi je kan?ye hepi hepi hepi...ekekeke

Mimi's Mayonnaise said...

SUka baca ayat nih.. dalam pengertiannya..

Ima said...

hehehe..mimi, tu la pompuan ne ati die alus...mmg dalam erti tu org yg paham je tau...huhuhu

afsal_8281 said...

biasa la tu ima
yg di depan mata ni selalunya org tak perasan sgt
dok mengintai yg di luar sana
tp sesekali yg di depan mata ni ilang baru dia terasa kehilangannye...