Aug 4, 2009

~Pertama Kali~


Sobb sobbb...Tibe2 je macam sayu jap...

Tdk tghari habie ade ym ckp yg myb minggu ne kena g outstation kt Ganu, tp reaksi mcm xde ape2 sgt la kan? Tibe2 ptg tdk die kol die ckp kena g ganu ptg ne gak...erkkkk!!Mmg x dan jumpe la jwpnyer sbb opis tmpt baru die mmg dkt dgn umh, ima plak opis kt KL so mmg die akan smp dulu..uwaaaaaaaa!!!tibe2 je rase sedih okeh~myb sbb seblm ne sejak kawen mmg x penah lak die pergi oustation jauh mcm tu kan?pastu 3 ari lak tu..huhuhu....die pun siap pesan ajak sape2 temankan sbb skrg dh nak masuk 8 bulan kan?tp kalo bule xnk la susahkan sape2 sbb ok je rase tp osmet dulu duduk pun dkt2 umh die duk tingkat 4, rumah ima tgkt 1 so ape2 mmg xde hal la kan?

Mcm ne la pasaan red dulu bile lie g oustation kut, ermmmm sedih gak tp die keje kan?ok la xpe la kan?cume hopefully and doakan die selamat pergi selamat balik...

5 comments:

aNnAsUeJiE said...

olololololo~
takmo sedih2 ye! esok mkn sedap2!

Ima said...

huhuhu..tu la xpe jgn sedih2 nanti leh makan sedap2..hahaha

afsal_8281 said...

rilek r ima...
baru 3 hari kan
aku hari2 jauh ok je
hiii3X
jgn marah r...

itu juga la perasaan aku dulu

Ema@Red said...

ima...... aku kontrol tak rindu..hahaha

~PakKaramu~ said...

Salam ziarah dari Pak Karamu