Aug 28, 2008

~malasnya~

Arghhhhhh!!!malasnya nak wat keje dgn jiwa kaco ini..sesungguhnya jiwaku amatla kaco...

nape ek?ermmm balik umh rase nak trus tido je xnk tgk tb xnk lepak sofa sbbkan ~sengal~ yang menyengalkan diriku...

nape ek?dgn ketakotan kerana telah menyakitkan ati en habie secara x langsung...

"bie, sesungguhnye syg xde kena ngena dgn itu meset dan hanya bie je dalam ati syg skrg...hope semue akan mcm sblm ne, wlaupun bie ckp xde ape2 tp syg ttp rase bersalah sgt2 :( "

jiwa kaco malas nak wat keje segala2nya malas...

meja bersepah2..
otak pun bersepah2..
bilik pun leh tahan bersepah..

4 comments:

E-RA said...

aper kes ni ima? cewahhh!! bzbodinye aku lagu je part menjaga tpi tudung org.. ahaks ahaks

ima said...

hehehe..sam ko ne laju jer...xde mslh kecik kut tp bg aku beso..hekhekhek

E-RA said...

klu kecik xyahla ko besarkan.. tp klu besar trylah wat akuan bersumpah ke sumpah mubebalah ke mana tau kut2 habie leh terima.. hehehehe

ima said...

sam menarik gak cadangan ko tu..nanti aku wat akuan bersumpah x pun angkat sumpah...ekekekeke