May 22, 2009

Mee megi cepat dimasak sedap dimakan

huhuhu..smlm lepas bace blog husna ne mcm tingin sgt lak nak makan mee meggi ne...so mlm tdk dgn gigih masak la...adesss..nikmat tol rase makan megi itu..hahahaha...tu yg byk tu utk habie...yg mangkuk kecik tu utk sy dan bb...ekekeke

"mee megi cepat dimasak sedap dimakan"

7 comments:

aNnAsUeJiE said...

cis! terus teringin mkn megi kari!

:: HUSNA :: said...

buat jgk akhirnya....
:)

afsal_8281 said...

emmm balik kang aku pun makan maggi gak la
dok berdua je ngan nur 'ain
malas nak masak bagai...

ima ko sihat?? baby tendang kuat tak??

norash said...

huhuhu..sedap..sedap..teringin lak nak mkn megi..

Ima said...

sal-tendang kuat gak...aha sedap megi ne..ne pun rase nak masak megi lgk mlm ne..hahaha

norash- sedap tau..meh kite buat ramai2...

@}--niEra-- said...

megi nih kalau jarang2 skali mkn,mmg nikmat..megi nih mmg sinonim dgn student hostel..

EJAZARA'S HOME said...

salam ima,
hehehe....akak teringin sangat nak mkn maggie dari minggu lepas. Tapi anak2 tgh exam so tahan dulu....huh...semalam dinner ngan maggie, sume mcm gian je coz dah lama x mkn maggie...